• Grootste assortiment
    • Lage prijzen
    • Snelle levering
0 €0,00

Verzend- en betaalinformatie

Alle artikelen kunnen per post toegestuurd worden, onder rembours (alleen Nederland) geleverd of afgehaald worden.

Op onze leveringen wordt geen BTW in rekening gebracht.

LET ER OP dat u bij het plaatsen van de bestelling een kopie van de bestelling op uw e-mail adres ontvangt.

HOE KAN IK BESTELLEN

  1. Selecteer het/de artikel(en). Nadat u het/de artikel(en) heeft geselecteerd gaat u verder door naar de 'Afreken' pagina te gaan.
  2. Vervolgens kunt u inloggen of uw gegevens invoeren. U kunt een eenmalige bestelling plaatsen of een account aanmaken. Afleveradres selecteren. Bezorg- en betaalopties selecteren. Bevestig uw bestelling door op 'plaats bestelling'te klikken.
  3. Hierna komt u op de controlepagina waar u uw bestelling nog kunt controlen. Klopt alles dan klikt u op 'Bestellen'.
  4. Afhankelijk van uw gekozen betaalmethode, is uw bestelling afgerond of komt u op de betaalpagina.

VERZENDEN

De verzendkosten bedragen € 5.95. Bij aankopen boven de € 250,- worden geen verzendkosten berekend. Verzending door GLS. Alle pakketten worden aangetekend en verzekerd verzonden. De pakketten worden alleen afgeleverd op het huisadres tenzij u aangeeft dat het pakket bij de buren mag worden afgeleverd indien u niet aanwezig bent. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een tracknummer per e-mail. Middels het tracknummer kunt u uw zending volgen via internet en ziet u het tijdstip van aflevering. Indien u op de afleverdatum niet thuis bent kunt u op de dag van verzending tot 23:59 middels de ontvangen email een andere aflever datum opgeven. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn dan wordt uw bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden.

BETAALWIJZE:

iDEAL

Heeft u met iDEAL betaald en voor 15 uur besteld dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Betalingen met IDEAL verlopen via stichting SISOW.

OVERSCHRIJVING

Betaald u door middel van een overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

REMBOURS

Verzending door GLS binnen Nederland onder rembours. Na bestelling heeft u de bestelde stukjes de volgende dag in huis.

Let u bij een rembourszending op het volgende:

  • De extra kosten bij een rembourszending bedragen € 9,95.
  • Het is niet mogelijk om bij de postbode te pinnen.
  • Een remboursbestelling worden niet op zaterdag bezorgd.
  • Remboursbestellingen zijn mogelijk tot € 2000,- per zending. Bij hogere bedragen wordt uw order gesplitst verzonden.
  • Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen. De postbode laat dan een briefje achter. Afhankelijk van het postkantoor kunt u bij het afhalen zowel contant als per Pin betalen.

Bij het terugsturen van de rembourszendingen worden de portokosten niet teruggestort! Tevens als het pakket door de klant niet wordt aangenomen en deze vervolgens retour komt bij Kristalonline.com worden de kosten voor rembours niet terugbetaald..

PAYPAL

Indien u PayPal als betaalwijze heeft gekozen heeft u uw bestelling binnen 3 werkdagen in huis.

MISTERCASH

Indien u MisterCash als betaalwijze heeft gekozen heeft u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Betalingen met MisterCash verlopen via stichting SISOW.

DIRECTebanking

Indien u DIRECTebanking als betaalwijze heeft gekozen heeft u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Betalingen met DIRECTebanking verlopen via stichting SISOW.

CREDITCARDS

Wij accepteren geen Creditcards.

AFHALEN VAN UW BESTELLING

U kunt de bestelde artikelen op afspraak bij ons afhalen op het volgende adres:
Kristalonline, Klaverbladstraat 6, 3286 VR Klaaswaal, telefoon 0186 620362. Bij het afhalen van uw bestelling kunt u contant of met pin betalen.


LEVERING BUITEN NEDERLAND

Klanten buiten Nederland kunnen bij het plaatsen van de bestelling aangeven waar het geheel naar verzonden dient te worden. De verzending vindt plaats op basis van vooruitbetaling. U ontvangt een kopie van de bestelling op uw e-mail adres waarin alle gegevens staan vermeld welke nodig zijn voor een internationale overboeking. Er zijn extra verzendkosten verbonden aan zendingen buiten Nederland maar bij bestellingen boven de € 250,- wordt uw bestelling gratis verzonden. Voor landen buiten Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land. Hieronder treft u een overzicht aan. De betaling dient via een internationale bankoverboeking voldaan te worden of via PayPal. Voor uitgebreide informatie betreffende internationale betalingen kunt u terecht bij uw bank. We accepteren geen Creditcards. Zodra het totaalbedrag voor uw bestelling bij ons op de rekening is bijgeschreven wordt uw bestelling direct verzonden. De zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte verzonden middels TNT of GLS. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een tracknummer per e-mail. Middels het tracknummer kunt u uw zending volgen via internet. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan dan wordt deze de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Mocht de tweede poging tot uitlevering tevens mislukken dan zal de koerier een briefje achterlaten met verdere instructies.

Verzendkosten | Order bedrag 0-250 251-500 501- 
Nederland € 5,95 gratis gratis
Belgie/Duitsland € 9,95 gratis gratis
Luxenburg, Denemarken, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Spanje, Engeland, Zweden. € 14,95 € 9,50 gratis
Overige europese landen € 25,00 € 15,00 € 9,50
Buiten Europa € 33,50 € 25,00 € 15,00

 

 

 

 

 

 

Bank gegevens buitenlandse overboeking:

Rabobank rekening: IBAN: NL66RABO0133089657 te Klaaswaal. Bic-code:RABONL2U  

RETOUREN

De consument heeft de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Zie ook artikel 6 van onze algemene voorwaarden. 

Terugzenden na ontvangst van de bestelling:

U kunt uw bestelling binnen de herroepingstermijn van 14 dagen ongedaan maken. Meld u dit via het modelformulier voor herroeping. Na ontvangst van uw herroepingsverzoek betalen wij het bedrag inclusief de kosten van verzending zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw bericht (echter niet voordat wij het /de artikel(en) hebben terugontvangen of dat u kunt aantonen dat het artikel aan ons is geretourneerd). Nadat wij uw verzoek hebben ontvangen heeft u nog 14 dagen de tijd om het/de artikel(en) aan ons te retourneren. Zend u het/de artikel(en) in ongeschonden staat en in zo oorspronkelijk mogelijke staat en inclusief de factuur naar ons. indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en dat hierdoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk is. U mag de producten beoordelen zoals in een winkel ook mogelijk is. U mag een product ook zonder aanmelding terug sturen, maar dan moet u een verklaring dat het een retour betreft (zoals het modelformulier en/of eigen formulier) meesturen.

De verzendkosten voor het terugsturen worden alleen vergoed indien het artikel gebreken vertoont. Gebruikt u voor het terugsturen van het/de artikel(en) het modelformulier voor herroeping. Dit treft u aan op deze pagina: download formulier

Annuleren voordat uw bestelling is verzonden:

Indien u uw bestelling wilt annuleren voordat deze is verzonden dan is het sturen van een email naar info@kristalonline.com voldoende. Vermeld u in de email dan wel even het ordernummer.

KLACHTEN PROCEDURE

Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten dan kunt u deze mailen naar info@kristalonline.com. U krijgt dan binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"

GARANTIE

Op onze leveringen is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit betekend dat een product geen gebreken behoort te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. 

CERTIFICATEN

Vanaf begin 2012 worden er bij de nieuw uitgekomen collectie, met uitzondering van de jaarstukken geen certificaten meer geleverd. Het merkteken is het echtheidskenmerk.

Schrijf u nu in voor de gratis nieuwsbrief!

Verstuur

Kristalonline te Klaaswaal is niet verbonden met Swarovski, de Daniel Swarovski Organisatie of de Swarovski Crystal Society. Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat een gespecialiseerde dienst aan de verzamelaars van Swarovski kristal producten biedt.

Top